var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Söndag!

Hejsan!
Idag har jag, pappa, jenny och pontus spelat krocket och innan satt jag och tecknade den bilden blev ganska fin.
Nu ska jag visa nåra bilder.










Mitt sjuka sätt att slå.
Byee!!

Kommentarer
Postat av: Elsa om ni kommer ihåg mej :P

snygg hålning ;)verkligen snygg!! kan du lära mig hur du gör, XD men vill också köra kroket ngn gång :( har inte gjort det på ett år nu :o vet du vad? om 29 dagar så var det exakt 1 år sedan jag flyttade in i huset!! :D

2009-05-02 @ 22:09:42
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

haha krocket är kul!

2009-05-02 @ 22:23:29
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: lilli

va fint du ritar:)

2009-05-15 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0