var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Till Elsa!!!!!LÄS DETTA ELSA

Hej elsa vi ska ju gå ut som påsk-kärringar på torsdag hur många på ett ungefär kort har du gjort?????

Kommentarer
Postat av: elsa

Jag har gjort 15 st själv !

Men har 4 elr 5 kort från er.. tror jag hur många har du gjort nattis?

Och afra om du läser komentaren XD?

2009-04-06 @ 12:05:05
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: blogg ägarn

Hej elsa!

jag har gjort ungefär 40-50 kort afra har gjort ungefär lika många tror jag

2009-04-07 @ 09:53:05
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

hej elsa och nattis jag har gjrt nästan som nattis. jätte många! Men jag tänkte eftersom det e påsklov så sover många rätt sent de vaknar typ vid 12 så e det inte bättre att gå till elsa klockan 1 fast vi går till henne 5 10 minuter innan för det kankse e lite berättre för jag vaknar 11 typ och äter frukost halv 12 XD

2009-04-07 @ 13:11:58
Postat av: elsa

Har gjort 25 st nu.... :) gjorde några mer!

det är roligt att ha många :D

2009-04-07 @ 19:22:36
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: blogg ägarn

men man kan inte gå för sent för då kanske nåra har åkt bort elr kanske ska handla påsk mat så vi kan skynda lite sen kan vi ju ha en liten lapp där man kan skriva dom som inte öppnade så kan man gå ditt sen,jag tar med en lapp!!!!!!!!!!

2009-04-08 @ 09:37:28
URL: http://loppanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0