var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

LITE OLIKA MEN GANSKA VIKTIGT!!!!!!

Hejsan alla läsare!
Idag är det påsk jag har fått ett påsk ägg,det var fyllt med CHOKLAD!!!!!!!!!Älskar choklad för dom som inte vet :P
Igår var jag i Uppsala vi var och hälsade på jennys föräldrar,ska lägga ut lite bilder på det sen när vi var utom hus.

Nu ska jag berätta hur det är att vara KS:are.
Det är inte alls lätt som alla tror för att nästan alla ens kompisar tror att man alltid ska vara snäll och aldrig får göra nåt dumt.Men så är det inte jag har ett eget liv ingen kan säga att du måste alltid vara snäll för ingen är alltid snäll!!!
NÅRA AV MINA KOMPISAR TYCKER ATT EFTERSOM JAG ÄR FRIENDSARE SÅ MÅSTE JAG ALLTID VARA SNÄLL MEN OM NI LÄSER DET HÄR SLUTA MED DET!!!!!!!!!!!!!!
JAG ÄR BARA ETT BARN!!För annars är inte ni en bra vänn.


Bye!!


Kommentarer
Postat av: elsa

Du skriver inte till mig va? :(

Jag tycker du redan är snäll :)

Eller det bror på om vi inte bråkar xD

men annars snällast<33 :P x)

Du e också snällast afra :P



Bye :P + du e en bra ks:are nattis :) förstår att det är svårt att vara det...

Men skulle också gärna vara KS:are :I

2009-04-13 @ 10:59:42
URL: http://elsatradet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0