var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Förlåt!!!!!

Förlåt att jag inte skriver så mycket på sistone meen ärligt ska man slösa bort mycket av sommarlovet genom att sitta vid en dator... neej tycker inte det, just nu har jag en av våra kattungar i knätvi har fem kattungar och fem vuxna sen två hundar som är valpar men ändå ungefär 50kg st ganska mycket!!
Igår var jag med Lorena, hennes mamma och hennes lillasyster till hennes mammas kompis föräldrars hus som dem hade byggt själva det var hur fint som helst. Nu ska kattungen skriva nåt.

vvva                                  ayyyy5555ccc5yyyyyyyyy

Lite skumt men ändå ...
Nu hoppas jag att alla har haft ett bra sommarlov det har jag men här kommer förra typ månadens låt.

Kommentarer
Postat av: afra

jag trodde att du åkt till norge fö du sa att du ska göra det i början av agusti

2009-08-03 @ 17:56:13
Postat av: Anonym

nej vi han aldrig men ska åka till landet snart !

YES!!!(saknar landets skönhet xD)

2009-08-04 @ 11:53:56
Postat av: Nattis

skrev inte mitt namn xD glömde

2009-08-13 @ 09:40:36
URL: http://loppanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0