var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Jullov!!

Shullullu!
I helgedn har jag gjort massor i lördags var vi hoss Lilli och Danne då gjorde vi jätte mycket jul godis.
På söndagen var vi hoss farbror David och Ida där var farmor också. Vi spelade Wii , xbox (tror jag) och playstation 3.
Vi hade jätte kul!!!!!! vi var där ganska länge...

Igår när jag gick och la mig var klockan 02.00 typ sen vaknade jag kl:10.00 kanske lite konstigt men jag orkar inte gå och lägga mig tidigt, föresten det där lät skumt. XP
 


BYEBYE hoppas ni får en god jul och efter jul ska jag göra en liten aktivitet på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Godjul på dej med!<3 :P

2009-12-22 @ 16:39:06
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: afra

Det lät kul!

God jul!

2009-12-22 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0