var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

alla hjärtans dag!!!


Nu är det alla hjärtans dag!!!
Det börjar med att jag skadar handen.
Nu ska ni få rösta fram den sak/hjärta ni´tycker är finast ni ska skriva siffran men utan ditt namn för då blir det mer spännande.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Nu kan ni börja rösta sen kommer jag lägga ut den vinnande bilden om det blir oavjort får man rösta mellan dom.
Hej då - gul & blå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ NATTIS jag tycker numer 8 den var söt jag har oxå den bilden visst e den söt. Jag får inte säga är för det ståg det men jag kan säga att jag har svart hår och sitter mitt emot dig. Kram från den oskände

2009-02-20 @ 17:50:23
Postat av: blogg ägarn

hej

jag vet att det är du men jag säger inte vem det är(jag förstod det med "svart hår...")

kul att du skrev nåt.

måste sluta ska skriva lite på din blogg!!

2009-02-20 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0