var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

fredag den 13 (jippi!!!)

Idag är det fredag den 13 det är min favorit dag!!
Jag kommer lägga ut lite bilder från skämten som jag skrev förut idag!!
Då kan ni se lite av dom sen har jag nåra fler bilder som på framsidan.
Om ni undrar varför fredag den 13 är min favorit dag så är det för att jag gör mig illa nästan varje dag utom just fredag 13(lite konstigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0