var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

måndag & tisdag

Hej nu ska jag berätta om min måndag & tisdag.
MÅNDAG:
Först var jag inne lite på datorn,sen gick jag & mina brorsor ut med hunadarna tella & bamse vi var ute ganska länge i snön,vi träfade många personer & två hundar.Jag bakade också kokosbollar,nu ska jag skriva hur man gör dom:
25 g   margarin
1 1/2 dl socker
2 msk kakao
1 msk vaniljsocker
4 dl havregryn
1 tsk kallt kaffe elr vatten
kokos elr pärlsocker att ha på


TISDAG:
Idag har jag inte hunit så mycket men jag har pysslat jag brukar få saker från Pysselklubben den här gången fick jag kuddfodral.Senare kanske jag ska ut & åka pulka.

Men nu ska jag gå & äta lite frukost!
                                                Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0