var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

torsdag,ska till pappa

                                                                  Hej!
Idag har jag vart inne på msn & habbo det var väll kul,på habbo heter jag: bella611 .Om nån vill adda mig xD
Snart ska jag till pappa jag ska vara där tills på söndag då ska jag till mamma vid 6 tiden.
Idag är det torsdag då är det "Sveriges värsta bilförare" det är ganska kul...föresten JÄTTE KUL!!!! xD
På lördag på panfu är det "guldpandadag" =att man får använda alla saker som inehåller i guldpaketet som HC på habbo typ.
Nu måste jag börga fixa ska snart till pappa.
HEJ DÅ!!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Wiii... visste inte vad jag skulle skriva XD

men i alla fal vad hetter panda fu sidan nu igen??

2009-02-26 @ 16:33:19
URL: http://trelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0