var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Afra på Personne!!!

Hej!
Nyss var jag på Pesonne där träffade jag Afra Pafra xD
Vi hade jätte kul, sen märkte vi att fritids var där och vi såg Philip=onda-lillapyssling och Robin, både stora och lilla.
Det är sällan man träffar kopisar från skolan på bad när det är sommarlov.

Elsa om du läser detta så kanske vi kan bada nån gång tillsamans eftersom Afra ska åka bort imorn. =´(
Men jag hoppas att du får det trevligt.

MångaKramizzarTillMinaKompisar!!!!1

Kommentarer
Postat av: nattis

jag skrämde dig!

2009-07-02 @ 22:51:45
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: ägaren av denna blogg

Hallo det skrev inte jag

2009-07-04 @ 14:38:25
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: Elsa

haha xD



nattis det kan vi men är hoss pappa nu sånnafal på måndag till söndag nästa vecka :P



Det är dags för lördags mys om det är det sita jag gör! fniss

2009-07-04 @ 18:34:52
URL: http://elsatradet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0