var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Lorena och Rim

Hej !
I söndags var jag med Lorena och Rim vi körde vattenkrig, det var jätte skönt att bli svalkad.

I tisdags (förra veckan) sov jag över hoss Lorena och vi kollade på Michael Jacksons begravning, efter var det en konsert från hans sista turné då på en låt så var det jätte kul för en tjej ur publiken fick komma upp på scen och krama honom sen när vakten skulle ta bort henne blev hon helt galen så han tog henne på axeln då blev hon ännu mer galen !! HAHAAHAHAHAHAHAHAHA

I början av Augusti kanske jag och Pontus ska åka till Norge med Ola=min losas pappa typ.
Men utan mamma... eftersom vi har kattungar hemma just nu.

Mamma vill flytta till Norge men hon har lovat mig att få gå ut femman i kämpetorp=min skola som jag går i,  om vi gör det skulle jag få åka flygplan veldigt ofta när jag ska till pappa det ska bli riktigt kul!! OM vi flyttar då.


Nu ska jag fixa min rabatt på Molehill Empire

HejDå

Kommentarer
Postat av: afra

hej nattis är hemma igen

2009-07-14 @ 18:51:02
Postat av: afra

Nattis, logga in på msn så fort du kan för ska fråga om vi kan bada på personne du och jag?

2009-07-15 @ 11:06:43
Postat av: Nattis

idag går nog inte

Onsdag alltså

2009-07-15 @ 14:00:34
URL: http://loppanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0