var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

ÖÖÖHHHHH orkar inte skriva så mycket nu på sommarlovet.

Det där uppe säger typ allt....

Men nyss var det Sommarkrysset det bukar jag kolla på, E.M.D var med älskar deras musik!!!
Bara en grej Elsa...
Du och Afra hörde ju Jonathans mobil ringa med E.M.D och baby goodbye
och du fråga fall han kunde skicka den
men förut sa du att d hade tröttnat på dersa låt elr har du ändrat dig
för det kändes som du bara sa det när jag hade sagt att jag såg dom på media markt.
Det kändes i alla fall så säg gjärna hur det är, sanningen är viktig men skicka i ett mail kanske satt inte alla läser
eftersom du kanske var avis elr nåt jag vet ju inte men skriv gjärna till mig


BYEEEE

Kommentarer
Postat av: Elsa

Avis? .. haha XD

nää men asså jag har trötnat men liksom jag gillar dom lite för det asså inte så att man lyssnar på dom varje dag liksom.. och nää jag visste inte att du hade hört dom på mediamark.. :o?

men aja saknar dej ass mkt<3 :(

hoppas vi syns snart<3 :)

2009-07-12 @ 17:46:00
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: Nattis

Jag sa det till dig och Afra och då sa du att du hade trötnat på dom för du hade lyssnat på dom hela tiden

2009-07-14 @ 11:31:25
URL: http://loppanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0