var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Skansen!

Hej!
I fredags var jag på Skansen, det var kul.
Var där med pappa, Pontus, Jenny, Pelle(Jennys jobbar kompis) och mig själv såklart xD
Det är kul på Skansen!!!!
Vi var vid "Väla skola" där vi va i trean, sen åt vi gott....
Sen sa Pelle att jag och Pontus skulle få i present när vi fyller år att vi åker till Grönan med hans dotter också, Karin heter hon ungefär i min ålder så det ska bli kul.

Detta har hänt: (som på serier på TV xD )
Idag var vi hoss min farbror David och hans flickvän Ida.
För att Ida fyllde år idag, där fick vi tårta och kakor.
Vi körde också Wii det är så himla kul om ni har testat skriv vad ni tycker.

Nu lyssnar jag på musik, Hadise med Düm Tek Tek från Eurovision song contest -09 den är bra tycker jag.

Bye ska lyssna mer på musik nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0