var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Onsdag.

Hej
Idag är det onsdag.

Iförgår kom Isak och Samuel.
Men dom skulle ha kommit i söndags men bilen stannade och sen hände en hemsk grej...
MOTORN BÖRJADE BRINNA
fasst inte som på film elr spel att den exploderar den bara brann lite.
Men dom hade inge vatten så dem kunde inte släcka den.
Sen kom bergnings bilen och hämtade bilen.
Ola, Isak och Sameul fick bo på Hotell sen men nästa dag fick dom åka med busen ända hem.
Tänk er att ni skulle åka 1mil ifrån norges gräns tillbaks till stockholm.
Vad känner ni då?(skriv i en komentar om ni vill)
Jag känner mig illamående.


Nu vill jag åka och bada!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bada är så härligt.

Nu kommer en tävling...
Ni ska skriva en dikt om att bada och var ni brukar bada.
Sen kommer en vinnare att krönas och får välja sitt eget pris.

Juste Elsa du vann tävlingen om vad man helst gör för du var liksom den enda som var med så välj ett pris.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jaha ska jag välja ett pris XD

det är väll du som ska det.. Men jag fick en jätte snäll komentar också.. som jag verkligen blev glad av (inte) jaa.. hon skrev ungefära att jag var en rasist... om jag skulle det så skulle jag hata humm.. Afra , pappa, mamma, dej,kajsa,släkten (typ hela) eller dom är inte hela än del men ändå! och mej själv! :S

2009-07-01 @ 23:30:46
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: nattis

ok... konstig persn

2009-07-02 @ 10:56:28
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

ee ok... Men jag åker imorgon (på semester) så undrar om ni vill bada med mig sista dagen på personne bara vi 3 om ni kan så logga in på msn. Hoppas ni läser detta.

2009-07-02 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0