var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Jag kanske inte kommer...

Jag kanske inte kommer skriva så mycket på bloggen för jag märker att ingen skriver komentarer nästan...
Så jag kanske bara lägger ut lite bilder och sånt

Kommentarer
Postat av: afra

Men nattis.... Ingen brukar inte skriva på min blogg heller så ofta men jag skriver i alla fall.

Tänk på det.

2009-06-18 @ 12:38:03
Postat av: Afra

+ ett tips gå in på andras bloggar och säg att de har så fint och kanske vill titta in på din!! Funka för mig:D

2009-06-18 @ 12:40:00
Postat av: afra

Komm på en annan sak :D Du skrev ju att ingen skriver i din blogg. Men du hade inte skrivit på flera dagar efter det där ska ändra datum men aja Bye:D

2009-06-18 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0