var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Personnebadet!!

Hejsan typ bara Elsa(för du läser ju min blogg och Afra men hon är ju typ inte hemma)
Idag var jag på Personnebadet där såg jag 3 tjejer från Femman, Angie och hennes kompis och Jenny våran fröken och hennes dotter.
Det var lite kallt i vattnet bara.
Där åt jag glass tog en "Kit Kat" den är såååååå gooooooood.
Men det finns altid nåt dåligt med dagen och den här dagen var det att jag slog i stortån i kanten på poolen och det började blöda så jag går med plåster nu.

Men nu är mamma och Ola med Tella=vår ena hund på djursjukhuset för Tella hostar hela tiden.... :(

Bye nu ska gå in på habbo heter Bella611 och Bella611-syster har två gubbar adda om ni vill.

Kommentarer
Postat av: elsa

stakars tella :O :(

och dig :o har inte badad i havet i år än du då?! :D

2009-06-24 @ 21:58:10
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: elsa

eller är personnebadet inne eller ute? kommer ej ihåg XD

2009-06-24 @ 21:58:52
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: nattis

Personne är ju ute men det är inte lätt att komma ihåg, har badat sjö men inte hav

2009-06-25 @ 11:24:10
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: elsa

ska bada i havet imorgon då ska vi åka och segla och ha det mys!

2009-06-25 @ 18:18:46
URL: http://elsatradet.blogg.se/
Postat av: afra

Ok mysigt med segla

2009-06-29 @ 11:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0