var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

roliga och bra låtar

Hejsan här är flera bra låtar
.
Den är ganska rolig tycker jag
.
Den här är ganska känd och riktigt bra.
Den här låten tycker jag om jätte mycket.
Dom här har gulliga kläder lite som mimmi pigg.
Den här låten är bra och jag vill bara dansa när jag hör den.
Så har vi Frida, Mimmi och Molly´s syrra dom heter ju Sandén i efternamn.
Den här är lite anorrlunda att dom byter kläder sådär. Sen gör dom ett väldigt coolt ljud.

*Bye nu har jag inga fler låtar på lager på ett bra tag.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0