var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snart sommarlov!!!!!!!! :)))))

Hejsan alla som läser!
Idag tänkte jag göra en tävling, tyckte att det var dags för en tävling.
Ni ska skriva ett inlägg på eran blogg om vad ni helst gör på en sommar dag/lördag.
Ni kan skriva ungefär så här men jag skriver blubb istället för det jag helst gör.

Vad jag helst gör på en lördag!(rubrik)

1.
blubb
2.blubb
3.blubb
4.blubb
5.blubb
6.blubb
7.blubb
8.blubb
9.blubb
10.blubb



Ni ska skriva tio saker och en kommentar på min blogg att ni är med.(för då kan jag kolla lite enklare)
Men själva utmanningen är att ni skaförsöka likna min så mycket som helst, för jag ska också göra en lista och för att det inte
ska vara orättvist så ska jag skriva min lista nu= Torsdag 4April 13:27
Den som liknar min mest får ett inlägg bara om sig själv och kanske lite bilder och interjuver, och en dag med det som vi gillade(bara om jag känner den)

Bye ska snart fixa mig har kör soaré idag.

Kommentarer
Postat av: Elsa

1. Bada

2. Sola

3. Sova

4. slappa :P

5. be whit my friends! :)

6. GRÖNALUND!

7. Glass (ise gream)

8. Nothing like: photos of me! haha skoja nää men.

8 (real one). Lisseberg

9. hoppa studsmatta

10. Be whit my cat Alan<3



Bye cya leater?

2009-06-09 @ 19:14:37
URL: http://elsatradet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0