var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sommarlov om TVÅÅÅÅ dagar!!!!

Hejsan!
På tisdag ska vi ha avslutning det ska bli så kul.
Men jag gjorde ju en liten tävling förut men den slutar den 14 juni -09.
Igår var det match mellan Dnmark och Sverige, ni förstår nog att jag pratar om fotboll.
Men Danmark vann ,yes jag hejade på danmark.
På habbo är jag HC=HabboClub det är så kul jag blev det genom en tävling man kunde vinna 20 dar som HC det var tre frågor och jag svara rätt på dom.

BYE måste till mamma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0