var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

jippi!!!!!!!

Hej!
Idag hade jag dans vi gick igenom allting efter dansen åkte jag mamma & ola till "media markt" då hände det en jätte rolig grej...jo..E.M.D kom då kolla jag på det var två låtar dom sjöng första kommer jag inte ihåg vad den heter men den andra var Baby,Goodbye den var så braaa!!!Jag såg dom det var så häftigt och nu ska pontus snart använda datorn så nu måste jag snart gå.PS ska skriva lite mer exakt hur det var på media markt.Men det var coolt vill jag bara säga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0