var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

God natt!

Hejsan !
Jag ska bara skriva ett kort inlägg för jag ska sova snart men iallafall.
Jag ska bara skriva en grej till alla mina kompisar.


Ni betyder mest ni gör allt klart och ni är bäst!!!

Detta skrievs till Lorena,Afra,Elsa,Rim,Madde,Johanna,Angie och Alexandra(min nyaste kompis)och många fler.

Sen vill jag att min gamla bästis också ska finnas kvar i mitt liv så jag gör en grej till henne också.

Du har varit allt för mig ända sen dagis du betyder mest min gamla bästis Martina!!!!

Hon kanska inte ser detta men om varsogod och hoppas du mår bra!!!!!!!


Bye ska sova snart.
  

Kommentarer
Postat av: Candy

Ja, visst är det men runt ons nästa vecka skaa de lugna ner sig, fast jag är ledig på söndag så det blir väl nåt inlägg då ocksÅ:D roligt att du läser min blogg:P

2009-05-28 @ 21:10:29
URL: http://storyaboutcandy.blogg.se/
Postat av: Candy

Ja, visst är det men runt ons nästa vecka skaa de lugna ner sig, fast jag är ledig på söndag så det blir väl nåt inlägg då ocksÅ:D roligt att du läser min blogg:P

2009-05-28 @ 21:10:43
URL: http://storyaboutcandy.blogg.se/
Postat av: afra

tack så mycket!!!!

2009-06-05 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0