var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hoss pappa.

Hejsan alla läsare!
Nu är jag inne på youtube då hitta jag en video från talang 2007.
Det är som en liten hyllning till en av mina bästisar(ni andra ta inte illa upp)men den personen är......



Elsa

Kommentarer
Postat av: elsa

haha tack så mkt :P x)

(tror inte jag är så duktig på rockring om jag ska vara ärlig....) haha xD

2009-05-11 @ 18:34:22
Postat av: afra

hehe vad duktig hon var:D. Hoppas du får det roligt på skansen nattis.



2009-05-12 @ 19:01:31
Postat av: Candy

Hej, fin fin blogg du har:D, kolla gärna in min:P Va görs idag dårå?

2009-05-17 @ 14:46:39
URL: http://storyaboutcandy.blogg.se/
Postat av: nattis

Hej Candy!

Ursäkta att jag inte har svarat på länge men idag har jag bråkat med mina kompisar och gråtit.Inte så kul

2009-05-19 @ 15:12:55
URL: http://loppanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0