var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Inne på facebook

Hej!
Är inne på facebook och då gjorde jag ett test så man ska kolla vilken smilies man är och då fick jag glad, sen står det alltid nått den här gången stog det så här


Du är en riktig bra vän, och stöttar en i vort och torrt. Om någon råkar trampa på din fot ler du bara och säger att det inte är någon fara. Du är väldigt omtyckt av andra och folk gillar att vara runt om dig. Alla älskar dig helt enkelt!

Jag tycker det passar ganska bra in på mig eller vad tycker ni som läser??

Kommentarer
Postat av: elsa pelsa

självklart gumman! ;P

2009-11-12 @ 12:52:19
URL: http://thezelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0