var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

kommer hem

Hej kom nyss hem och mår inte så bra .
Men jag måste gå till skolan imorn kanske inte hela dan men iallafall när vi ska söka till "VI I FEMMAN" det ska bli så coolt , men det är synd för att afra missar det för att hon är i Indien.

Igår var jag med elsa pelsa för vi gjorde threewebbs det var jätte kul för vi gjorde en lite udda grej som jag inte tänker berätta för då blir det inte så kul men ni måste värkligen kolla!!!!

Hoppas ni inte blir dåliga som jag är!! men kramizar från er lilla loppa.

Kommentarer
Postat av: elsa

kunde inte komma till skolan då.. blev ni med?! eller vad hände berätta! :D

2009-11-11 @ 13:26:59
URL: http://thezelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0