var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Shopping i globen!

Hej igår  så var jag, min mamma och min brorsa i globen och handlade kläder.
Det här köpte jag...


En cool kavaj för typ 299kr på lindex.


Snygga jeans med nit bälte från kappahl.


Min snygga jacka från lindex.



Ett disney sing it med låtar som "say OK" med vanessa hudgens.

Det var det jag köpte men snart ska jag till min kompis för jag elsa och afra ska bada!!!

Kommentarer
Postat av: Afra

vi ses hoss mig klockan 11 nattis glömm inte det!

2009-10-04 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0