var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

globen city fasst utan elsa

Hejsan eller godmorgon !
Idag ska jag och mamma åka till globen city.¨
Elsa ville åka med hennes familj och segla men det är helt okej för mig och vi ska åka nånstans nån annan gång.
Jag kommer fota lite så ni får se vad vi gör och vi ska äta sushi !!!!
Men jag hoppas att det fortsätter vara så här fint väder resten av året typ.

Men nu ska ja äta frukost så hejdå !

Kommentarer
Postat av: afra

Synd :/ Kan inte vi 3 åka till skärholmen då, eftersom förra gången blev det lite...vad man nu ska säga XD

2010-04-17 @ 10:30:45
Postat av: Elsa

Va vadå förra gången blev det lite.. ?

2010-04-17 @ 16:42:11
URL: http://thezelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0