var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Imorn FRIENDS DISCO !!!

Hejsan wihhihihi !!!
Är glad för att imorn är det friends disco som jag längat efter sen förra friends discot XD
Det blir kanske lite bilder hur jag ser ut och sen ska jojo va med mig innan så vi åker dit tillsammans, men kanske inte blir foton på hur hon ser ut...

Men hejdå !

Kommentarer
Postat av: afra

Junie eller Johanna, hon kan ju inte gå eftersom hon inte är friends.

Längtar jag med, ska bli kul ;)

2010-04-21 @ 16:48:38
Postat av: Nattis ägaren

Johanna , men hon får hjälpa till men endå betala inträde såklart eller vänta utan för.

2010-04-21 @ 18:29:53
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

Oki ;)

2010-04-21 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0