var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

olika

Shullullu
Igår va jag med Elsa och vi pratade om massa saker också spelade vi piano , börjar bli riktigt bra faktisgt.
Sen pratde vi om grejorna igen och seen logga vi in på fejan då skrev vi till en massa bilder
DET ÄR KRISTINN !!! FY FARAO och sen skrev vi DET ÄR KRISTINN IGEN !!! FY FARAO.
Vi skrattade skit mycket sen skulle jag hem till pappsen och vi åkte till bahaus för vi gör om i kök och i badrumet satt vi åt pizza jag tog en caprisoza (stavas nog inte riktigt så) Sen åt vi kakor och sånt hemma .


I torsdags var det friends disco och det var jätte kul men ska visa hur jag såg ut på typ sönda kväll för bilden är hoss mamma och hann inte innan för skulle fixa mig själv och jojo.

Men hejdås !
Och elsa är fortfarande spänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0