var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Påsken med sol!

Hej !
Nu ska jag berätta vad jag gjort idag och igår.

Igår:
Då va Lorena hemma hoss mig och vi lekte skola, och då fick ja tillbaka min mobilis som ja väntat på i en vecka !!! När vi lekte skola va jag skum lärare och lorena elev men ja sa Lodena och sånt hahaaha vi hade super kul.SEn såg ja mamma och pntus påTalang då så var det nåra tjejer som dansa disco tävlings dans och då tyckte jag at dwt var super coolt sp det vill jag börja med.
 
Idag: så hade mamma satt en lapp att ja och pontus skulle hitta två ägg var .
I en var det godis i, den andra var det LÖSÖONFRANSAR som ja läntat!!!!!!
men limmet var dålit så vi köpte en tillså nu har ja två par.men det är jätte jobbit att sätta på.

Men snart kommer mormor och då får ja mer godis!!!!
Om nån undrar så får ja inte äta godis eler chips(utom special tillfällen) februari mars och april men om ja inte äter så får ja 300 kr.

Men nu säger pottmus(pontus) att ja måste gå.

Glad påsk!!!


Kommentarer
Postat av: afra

Glad påsk!

2010-04-03 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0