var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snart Friends disco !

Hejsan !
På torsdag nästa vecka är det friends disco och jag måste gå eftersom jag är friendsare.
Så jag sa till mammi att jag vill åka till globen city i helgen ochh gå in på typ gina tricot och köpa nån klänning typ.
Jag har ju fått en ny mobil det är en sån här glansig på framsidasn och skit snygg tycker jag !!
Sen vill jag bara säga tack till alla fina komentarer jag fått av er!!!
Men nu måste jag ta ut örhänet för att det är tungt!!!
Hejdå och ha en bra vecka !

Kommentarer
Postat av: Elsa

Lova att inte köppa en sådan jag vill ha bara!

(den rosa blommiga) ! ;)

2010-04-13 @ 22:20:17
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: Nattis

Ja då!

2010-04-14 @ 15:21:32
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

Varsegod, men du får skriva snälla kommentarer i min blogg också :D :P

2010-04-14 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0