var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snart till pappa!

Idag ska jag till pappa!!!!
På lördag ska vi fira påsk hoss farmor, hon bor i bredäng men ska flytta upp till landet i Hälsingland(vi har ett landställe där) .
Kanske ska ta kort på lite grejer med pappas kamera :)


Sen ska jag få en ny mobil, vet inte riktit hur den ska se ut men ska få den snart!

Sen har jag fått ett brev från en skola som jag sökt in i att jag har kommit in !!!
I "musikklassen" ochså.
Är jätte glad för det!!!!

Bye nu ska jag ladda över lite bilder från ett mejl som ja fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0