var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Snart till Skolan

Hejsan !
Snart ska jag gå till skolan eller åka buss.
Igår va jag med Elsa vi hade jätte kul och va ute ganska mycket sen ska hon följa med mig till Globen City på lördag men Elsa ta med egna pengar till lunch för mamma kan inte betalla för mycket för vi tänkte äta Sushi om du gillar det såklart !
Vi ska åka dit för att köpa kläder till Friends discot !!!!
Ska köpa lite mer gräjer sen!
Ska nog fota lite för det är kul!!!

Men hejdå!
Era sötisar

Kommentarer
Postat av: Elsa

NATTISS!

Alltså jag får inte följa med!!

Wäää ;( pratar mera med dig imorn :(

2010-04-15 @ 22:48:01
URL: http://thezelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0