var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Temadag: LIKA BEHANDLING!

Godmorgon !
Idag är det HK och tema dag .
Temat är lika behandling.
Och jag ska vara gruppledare eftersom jag är friendsare, faktisgt så kan man tro att det är kul men det är inte så kul. Fröknarna bestämer mest .
Men jag ska vara med Abbe och Kirre amän gud va kul då :)
Nja kanske heldre vart med tjejer men aja.

Nu ska jag fixa mig har hemkuskap.
Ska försöka skriva om Jackie <3 nån gång det är en hund m ni undrar.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej hej! :)

Jag glömde bort att jag hade sovmorgon så jag gick upp kl 7 ! haha..

2010-04-27 @ 07:33:19
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: afra

Min grupp hade super kul :D

2010-04-27 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0