var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vill... men kan inte!

Shulululu!
Idag är det söndag och när jag kommer hem tilll mama ska ni få se lite bilder på naturen om jag orkar för måste dusha oxå.
Om en timme kommer jag sitta i dans salen . kanske kan visa hur dansen ser ut...
Sitter och tänker på en grej hela tiden men kan inte göra det för en av mina kompisar kan bli sårad . Så måste tänka på henne/honom.

Sen har jag bara lite läxor för ha redan gjort matten hoss fantastiska stefan som hjälper mig oh elsa på fedagar med lläxorna.

Längtar tills nästa vecka ... om det går , isåfall berättar jag det då.
måste träna på ilka noter det är till Hurt.
E:moll He#f# emoll ceg(roligast) amoll emoll.
Rätt?
Tror det för är ju inte dum i huvet.
Kokokokkokoko ooo en myra...
nej skoja bara.
måste byta tröja nu sen ska nog åka så hejdå


Kommentarer
Postat av: afra

Händer det nått kul nästa vecka eller?

+Stefan hjälper mig också på fredagar och inte bara du och Elsa, skulle bara säga det :P

2010-04-25 @ 15:10:14
Postat av: nattis!

Det vet man aldrig...

Och jag visste inte att du gick dit lika ofta för jag och elsa går dit varje vecka vi orkar.

2010-04-25 @ 17:04:46
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

Jag går också dit när jag årkar :P (eller kan)

2010-04-26 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0