var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Det gick ...

Skit bra ! Jag är nu med i musikprofilen. Fast jag glömde lite av texten.
Ok nu till nått annat.
Idag gick vi och handlade och när vi gick ut ur affären då kom en tjej från min gamla klass och hon är så fånig så att hon gick med näsan i vädret och tyvärr ska hon gå i min nya klass.
HATAR SÅNA MÄNNISKOR !!!
Sen så skrev hon elaka saker till mig på min blogg !! *morr* *surar*
Fattar inte vrf hon är så j*vla fånig men men hon pratar typ inte med mig satt vrf bry sig !
Juste jag står för det jag skriver , har växt under sommaren !!!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Träffade du ******** :o ojdå!



Bra gumman att du kom med ! :)

Stplt över dig min dotter! haha skoja! XD

2010-08-17 @ 23:58:28
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vem?? o:

2010-08-18 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0