var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Godmorgon !

Idag är det en fin dag !
Och igår åkte Pontus till nått ställe och ska bli filmad på nått natur reservat med Lo djur och sånt .
Han kommer hem på söndag !
Men igår så åt jag och mamma choklad glass men jag orkade inte äta upp hela satt ska äta upp den idag !!!
Idag vet jag inte vad jag ska göra men kanske städa i rummet !

Hejdå Sötizar ! <3

Kommentarer
Postat av: claudia

sv: kul at du är med! kika in på bloggen ikväll för att se om du vann. :)

2010-08-05 @ 13:48:01
URL: http://qlaudiia.blogg.se/
Postat av: claudia

sv: visst var det snyggt! :D

2010-08-05 @ 17:47:28
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0