var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nya kläder + Uttagningsprov

Hejsan !
Idag har jag varit med Lorena Rim och Madde . Vi hade jätte kul och madde hade vart i Peru och hon hade köpt presenter och jag fick lite karameller dem var jätte goda!
Sen ringde mamma och sa att hon hade köpt en tröja till mig som jag velat ha typ jätte länge! Sen hade hon köpt ett par jätte söta örhängen
Det var halva priset på tröjan satt det blev bara 50:-

Sen imorn är det uttagnings prov till musikprofilen i Sjöängen !
Då ska jag sjunga två sånger .
Först ska man sjunga antingen Vem kan segla förutan vind eller Nu tändas tusen juleljus och jag valde Nr2
Sen ska man sjunga en egen låt så då valde jag We are the World
Satt berättar imorn hur det gick !

Sen sitter mamma och jag och kollar på nagelgrejer och I LOVE IT !!!!!!
Så det önskar jag mig !

Kommentarer
Postat av: elsa

Haha.. :) snygga örhängen! :)

Haha, det genomskinliga linnet! :D

Men du kan juh ha et vitt linne under! så.. :D

2010-08-17 @ 11:50:54
URL: http://thezelsa.blogg.se/
Postat av: claudia

sv: ja visst är dom mysiga ^^

vad kostade linnet? :)

2010-08-17 @ 20:09:09
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0