var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

School Today !

Hallå !
Om 1 timme och 11 minuter börjar skolan och det känns pirrigt
Så nu vill jag bara gå och lägga mig !!!
Om ni undrar vrf jag valde den låten som veckans låt handlar om skolan och tycker om den jätte mycket!
Nu sitter jag här och mamma tar bort lite nagellack som blev över.
Ska äta frukost nu satt hejdå !

Kommentarer
Postat av: T O V A

Hur mår du idag? kram!

2010-08-18 @ 13:38:23
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0