var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Svar till "Gissa vad som har kommit"

Anonym : Är inte uggs ute?

Nattis <3: Neeeeeeeeeeej Pucko!!
Anonym : Men det är ju vinterskor
Svar : När har jag egentligen brytt mig om vad andra tycker och enligt Josefin Craford så är det sommarskor och om ni inte tror mig så HÄR kommer en länk till hennes blogg !
Och om ni inte ens vågar skriva ert namn så tycker jag att ni ska skita i vad jag gör !!!
Kram Nattis <3

Kommentarer
Postat av: Elsa

Du har fullt komligen rätt Nathalie! Skit i dom!

Uggs är bäst! :D

2010-08-05 @ 01:24:12
URL: http://thezelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0