var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Byter design hela tiden -.-

Är lite besviken på mig själv eftersom jag byter design helatiden -.-
Men nu är jag faktisgt nöjd med den så när jag säger att jag kommer byta, SNÄLLA hindra mig!!!

Men nu bakar vi lussebullar och jag gillar ju inte russin så vi bråkar om vilka som ska ha och inte ha

Kommentarer
Postat av: Doii

jaaaaaaaaaa.. Nööööjd :)

2010-12-12 @ 20:39:23
URL: http://doiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0