var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Första dagen på lovet!

Är lite trött så kanske typ ska äta frukost och sminka mig mm
Sen ska jag göra nåt idag typ!
Antingen ska jag va med M eller ska jag mysa med Disney filmer
Asså längtar till julafton!!!

Kommentarer
Postat av: Doii

sv; Haha, ja. fast bara svart igen ..

2010-12-23 @ 11:18:36
URL: http://doiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0