var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

JULAFTON!!!

Heeeeeeeeeeeej!
Har redan varit uppe idag men jag somnade vid ett tiden??
Men nu har jag vaknat igen och känner mig väldigt glad nu! Vrf?
Jo för att farmor kommer jag ska få julklappar och för att bara mysa med familjen!
Men frågan e vad jag ska göra nu... Kanske klä klart granen? Det verkar smart!
...Om ni undrar så brukar jag ha egna konversationer med mig själv, har en på so mappen ^.^ ...
Och bara för att mamma inte är här ska hon få en liten bild till henne

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Loppan, tack för bilden! ♥

Saknar dej och Pontus, och hoppas ni får en toppenjul!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-12-24 @ 10:58:06
Postat av: Doii

GOD JUL ! :)

2010-12-24 @ 11:29:02
URL: http://doiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0