var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Stööööööööööööön!!

Stööööööön !
Orkar inte!!
Asså pallar typ inget just nu så jag ska nog ta nått och äta eftersom mammish kommer hem sent, och för att jag är hungrig efter allt sjungande!!!
Vet ni jag sjöng SOLO för att jag, L och E skulle ju sjunga på den men L var sjuk och E hade bytt typ
Ska dricka lite oxå Vitamin Well
"Kan du göra ditt, eller göra datt, eller trooolla fram nånting ur din hatt"
Du har aldrig haft en vän som jag !

Bjuder på den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0