var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Melodifestivalen!!!

Igår var det melodifestivalen 2010 och då tyckte jag Ola och Jessica Anderson och Salem Al Fakir var bäst!
Ola sjöng ju låten Unstapeble och han sjunger ju ganska ofta om just Nathalie för om man lyssnar så hör man att han sjunger Nathalie då och då så det är lite roligt!!!
Jag åkte till Globen city med mamma, Mirre, Hennes mamma och sen kom hennes pappa och brorsa.
Jag köpte lite olika grejer.
Idag är det dans och då ska mirre vara där...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: afra

Tyckte det var världens super tråkigaste final förutom låt 3 och 8

2010-02-07 @ 11:59:08
Postat av: Anonym

Tack, detsamma!

2010-02-07 @ 15:37:36
Postat av: nattis

Men Afra om du tyckte att det var världens supertråkigaste delfinal så behöver du inte ju inte säga det

2010-02-07 @ 18:47:31
URL: http://loppanw.blogg.se/
Postat av: afra

Men förlåt då! Jag sa faktiskt att det var 2 låtar som var bra och eftersom du skrev om melodifestivalen så säger väl jag det för att det är ju samma tema

2010-02-07 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0