var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Sjuk 8(

Hej mår inte så bra ,är både sjuk och har jobbit i skolan.
Men nu tänker jag nog skriva lite mer öppet på bloggen och då får ni svara lite mer öpppet såklart.
För jag känner mig utan för ganska mycket utanför... Så jag tycker att om ni känner mig  tänk lite på hur jag reagerar.

Kommentarer
Postat av: afra

okej men jag blir ju orolig och vill försöka hjälpa dig,krya på dig!

2010-01-25 @ 19:48:41
Postat av: afra

okej men jag blir ju orolig och vill försöka hjälpa dig,krya på dig!

2010-01-25 @ 19:49:19
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen

Var stark! Jag hejar på Dig :) Hoppas att du blir frisk snart... Kram från Lillsnörpa

2010-01-27 @ 23:40:40
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!! Du har en jätte fin blogg tycker jag! Vad tycker du om min? Ska jag förbättra den på något sätt?? Säg vad du tycker <3<3



Kram: www.nallepooh.blogg.se <3

2010-02-05 @ 19:32:43
URL: http://nallepooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0