var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dåligt väder igen !

Hejsan !
Nu är det dåligt väder idag igen .
Ganska skönt faktisgt .
Men ska nog inga Lorena idag satt hon ska få alla sina grejer eller hon och Daniella .
Idag kommer nog Elsa satt jag är jätte glad !!! =D :D
Juste nu ska jag böja med en grej att alla som skriver en komentar på min blogg länkar jag till, om dem är snälla såklart. Men berätta det på era bloggar och vänner om ni är snälla :)

Kommentarer
Postat av: Elsa

SAKNAR DeJ!<3<3<3<3<3<3

2010-07-25 @ 12:12:40
Postat av: Elsa

Ska till håkandslandställe imorn.. pust

Får aldrig vara med dej!:(

2010-07-25 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0