var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Godmorgon !

Hejsan !
Nu sitter jag själv uppe och tittar in i köket för mamma håller på att tapetsera eller hon höll på och hon ska fortsätta senare.
Men jag längtar tills på fredag.
Sen vill jag att mina Uggs ska komma.

Kommentarer
Postat av: Amanda Johnson

Hejsan!

Du frågade: Gullig tröja !

Var har du köpt den? Svaret finns i min blogg.

2010-07-28 @ 11:20:10
URL: http://mandelijohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0