var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Shopping <3

Hejsan !
Nu håller mamma på att beställer lite saker till mig !
Det här är det viktigaste.
MMmmmm Så mysigt !!!!!!
Kommer berätta sen när dem kommer hur dem är.
Sen har hon bestält en Pyamas
Den är sååååå snygg !!!!!
Sen har jag hittat en kjol so jag älskar från lindex
This is soooooo nice !!!!
Men snälla köp den hälst inte bara för att jag köper den !!!
Sen ett par leggins
They are sooooooo cooooooooolllll !!!!!!!!!!
Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0