var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Spanien vann

God kväll nu visade det sig att spanien vann och brydde mig inte så mycket men det Var vell kul med det blev jätte många gula kort och ett rött.
Det var en kille som tog av sig tröjan satt det var gult då eftersom man alltid ska ha nummret synligt
Nu sitter jag med min egna dator är så  happy .
Idag var det för varmt för att göra nåt satt låg hemma och slappade och tränade på att läsa noter och lite så.
Men  nu tror jag att jag går och lägger mig godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0