var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Städat

Hejsan !
Vet ni idag har jag varit jätte duktig tycker jag för jag har faktisgt städat på lilla toaletten.
Frågade mamma om jag kanske fick 20 kr för det, tycker det är ett bra pris vad tycker ni ?
Men imorn om mamma kan sova nånting för det gjorde hon inte imorse, så ska vi nog åka och bada med lorena om det går för henne men tror det för hon sa det, och då ska jag försöka fota lite satt ni får se hur det ser ut där.
Just nu sitter jag och väntar på att en person ska svara på facebook och sen tittar jag på Poirot.
Det är mord grejer älskar sånt <3  >_'<
Hejdå !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0